سلامی دوباره

سلام به همه دوستای عزیز

امروز برای بار دوم هستش که دارم آپ می کنم. نمدونم چرا اینقدر گرفتم حسابی دلم گرفته خیلی خیلی دوست داشتم الان کسی کنارم بود باهاش صحبت می کرد.

بعضی وقتا که ناراحتم با خودم می گم هرچی بدبختی مال من چرا؟ آخه چرا خدا همشو به من داده!

ولی وقتی با بقیه صحبت می کنم و توی صحبتهاشون تأمل می کنم متوجه می شم که همه آدما وقتی براشون ناراحتی پیش میاد تمام خوبیهای دنیای قشنگشون رو فراموش می کنن.

واقعاً اگر آدم خودش بخواد می تونه بهترین زندگی رو داشته باشه .

نمی دونم چرا وقتی یکیمون پولدار می شه یادمون می ره هممون از یه جنسیم.فقط با این تفاوت که یک اندازه وسعش داره و یکی بیشتر و یکی هم اصلاً نداره.

اونی که داره نمی خوام به همه توهین کنم ولی امام خمینی(ره) می گن که هرجا کهدیدید کاخی به پا شده مطمئن باشید که با پول حلال نبوده.

اگرشما یکم در حرف من تأمل کنید و به فامیلای پولدارتون توجه کنید متوجه عرضم می شید.

چرا وقتی دارن به جای اینکه بنز سواربشن یه ماشین سبکتر نخرن و به دو فقیر کمک کنن.

چند روز پیش یکی از دبیرام می گفت که برای داداشش مأموریت پیش آمده می خواسته بره آبادان خرمشهر وقتی برای چند دقیقه از اتوبوس پیاده شدن که استراحت کنن نیاز به توالت پیدا می کنن وقتی می خوان که برن در رو که باز می کنن به نظرشما چی می بینن؟

واقعاً از گفتنش خیلی متأسر می شم.

یه پیرزن-پیرمرد می بینن که یه چوب روی دستشویی گذاشتن و از سرما مچاله شدن و اسباب و اثاثیشون هم کنارشون بوده.

واقعاً حقه توی این جامعه اسلامی همچین چیزی باشه؟!!!!!!!!!

واقعاً حقه توی جامعه ای که از نظر گاز دوم و منبع نفت همچین چیزی باشه؟

واقعاً حقه این آدماست(افسوس،افسوس)

شب همه به خیر

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اول از همه به خاطر اظهار محبتی که نسبت به من داشتی صمیمانه سپاسگزارم.

واقعا من هم وقتی این صحنه هارو می بینم همش از خودم این سوالهارو می پرسم ولی مگه یه نفری میشه دست چند نفر گرفت؟؟باید علت اصلیو پیدا کرد.

فعلا خوش به حال مردم کویت که با بارش برف و بارون امسال وضعشون بهتر شد و بیشتر از ایران آب وارد می کنن.این همه باج دادن به کشورهای دیگه چه علتی می تونه داشته باشه؟؟؟

سلام
من آدرس وبلاگ شما رو فراموشش کردم اگر دوباره سر زدی حتما آدرس بنویس
از اظهار همدردی شما ممنونم

علی اکبر چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوشحال شدم به کلبه منم سر زدی.
توی جامعه ما همه گرفتارن به شکلهای مختلف وقتی پای درد دل بعضی هاشون میشنی و گوش میکنی بعد که یاد گرفتاری خودت میفتی خندت میگره ...
ان شاالله که خدا گرفتاری همه رو حل کنه.
از قدیم گفتن خواستن توانستن ...یا( کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من) این خواستن مهمه که پشتش یه همت بلند هم باشه.
خاصیت بیشتر آدمها اینجوری که وقتی به چیزی یا جایی میرسن انگار صد سال تو این جایگاه قرار داشتند و دوست دارن همه رو از اون بالا نگاه کنن و فکر گذشته رو هم از ذهنشون بیرون میکنن.
آدمهای تازه به دوران رسیده دیگه خیرشون به هیشکی نمی رسه ...
و در آخر هم منم افسوس میخورم به خاطر همه چیزهایی که گفتی و واقعا حقه این آدمها نیست!!!
موفق باشی

مجید چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://saz-dahani.blogsky.com

سلام خانوم آب. ممنون که دشت اول وبلاگم شدی. همچی حقه ولی منو شماییم که معنی حق رو نمی فهمیم. شبت بخیر.
یا حق

ماهک چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.littlemoon.blogfa.com

سلام دوست من
اول از همه مرسی که سر زده بودی... دوم اینکه وبلاگ زیبایی داری... سوم من تقریبا هر روز وبلاگ تپشهای عاشقانه قلبم رو به روز رسانی می کنم... چهارم اینکه لینکتون کردم و پنجم.... اگه واقعا می خوای زشتی تو دنیا نباشه بر زیبایی های اون بیفزا... شاد باشی....

علی اکبر پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم.
فقط وظیفه است که باید درست انجام بشه.
چشم بازم میام پیشت.
موفق باشی

علی اکبر جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
اومدم نبودی رفتم.
منتظر به روز کردنت هستم.
موفق باشی

سلام
ممنونم ازاینک به من سرزدید
آب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد