سلام

دوستای عزیز امروز یکی از سخن های زیبای آرزو خانم رو می نویسم زیاد بالا نیستم

عشق بهترین نغمه در موسیقی زندگی است. انسان بدون عشق٬ هرگز با همسرائی باشکوه بشریت همنوا نخواهد شد.

                                                                 <روک شنایدر>  

رازهای شادی

راز شادی در لذت پاک بردن از چیزهای ساده است       

راز شادی در آن هست که وقتی کاری برای تو می کنن

آن را لطفی از جانب ایشان بدانی و در صدد جبران برآیی

 در قلبی پاک و خالی از کینه و خود پرستی است.

در آپ بعدی می خوام درمورد چگونگی درست ازدواج کردن و یک ازدواج موفق داشتن صحبت کنم حتما منتظر باشید.

شب جمعه خوبی داشته

 

باشید و برای ظهور آقا دعا

 

 کنید خواهشمندم از همه

 

 بازدید کنندگان.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیر پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام
ممنون که سر زدی
منم شوارو لیک کردم
یا حق

خوشبخت پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.noman.blogfa.com

سلام مرسی که به وب من اومدی وبلاگت قشنگه ولی یکم به هم ریخته یکم بهش برس من تورو لینگ کردم بهت سر میزنم تا روی دیگر بای

•.¸¸.°¤ عافی - عاطی ¤°.¸¸.• جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://afi-ati.blogfa.com/

ممنون که بهمون سر زدی

OVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOUILOVE
OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO ************************************* IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU

بازم از اون ورا بیا ...

رلستی خوشحال می شیم ما رو با ؛ دلم تنگه ... بلینکی و

بگین ما شما رو با چی بلینکیم !!!

علی اکبر جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت...
من که همیشه به یاد دوستان هستم.

عشق یعنی رنج.اگر میخواهید رنج نکشید نباید عاشق شوید ولی آن وقت از عاشق نبودن رنج می کشید! بنابراین عشق یعنی رنج و بی عشقی هم یعنی رنج , رنج رنج.برای شاد بودن باید عاشق بود پس شادی یعنی رنج اما رنج آدم را غمگین می کند .بنابراین برای غمگین بودن باید عاشق شوید یا عاشق شوید که رنج بکشید یا از خوشحالی زیاد رنج بکشید . امیدوارم که منظورم را فهمیده باشید.
"وودی آلن"
من برای امام زمان دعا میکنم که سلامت باشه و هم برای تو که یاد آوری کردی....
ممنون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد