تنها و غریب

سلام دوستای عزیز من این چند روز حالم اصلا خوب نبوده الان هم به خاطر شما فقط دارم می نویسم راستی به ویلاگ علی اکبر حتما حتما سربزنید.

لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام،مستم

بازمی لرزد دلم،دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

من همیشه منتظرت هستم...

خیلی وقتا وقتی تنهام به این فکر می کنم که چقدر تنها شدم. بعد با خودم می گم هیچ تنهایی بی دلیل نیست. ووقتی به دنبالش می گردم می فهمم که دلیلش خودم هستم فقط خودم

بین همه آدما خیلی تناه شدم همه ی آدما رو ترد کردم نبه خاطر اینکه اخلاق بدی داشته باشم نه اصلا اینطور نیست تنها تویی که باعث شدی باورکن چون که فقط دوست دارم تنها باشم. زندگیم خیلی تلخ شده خیلی.

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سفرکرده دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
سبک نوشته شما زیباست
فعلا همین

سلام دوست خوبم ممنون که به من سرزدی میام سر می زنم

علی اکبر دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
فوری اومدم....
ممنون که با این حالی که داری برامون هر چند مختصر می نویسی...ممنون که تبلیغات هم میکنی و مرسی که وبلاگ و پست جدید من مورد توجهت قرار گرفته...
انگار داری از این زود رنجی من سو ء استفاده می کنی کلی ناراحت شدم آخه چرا تنهایی؟
البته بروز چنین مشکلاتی فقط باعثش خود آدم هست که خودت به این مسئله اذعان کردی..اگر هم به خاطر کسی هست که دوستش داری ارزششو داره ... به خدا.. ولی اونم باید لایق چنین تنهایی باشه و ارزشش رو داشته باشه.
امیدوارم که هرچه زودتر از این تنهایی رها بشی و این تلخی زندگی بزودی شیرینیش رو برات به ارمغان بیاره و لذت زندگی خوب و سالم رو ببری...به امید خدا
خوب حالا باید بگم که
من زود رنج نیستم ...چه طور به این نتیجه رسیدید؟
اینو به حساب دفاع از خودم بگذار.
دیگه بیشتر از این شرمندم نکنین.
اگه ناراحت نمی شی کنجکاو شدم بدونم آخه چی شده که با گفتنش بغزت می ترکه؟
البته این بغض بترکه بهتره راحت و سبک می شی....
به نظر من وبلاگ دیگه ای داشتی که هکش کردند...آره؟
امیدوارم که اشتباه کرده باشم چون واقعا ناراحت کنندس..
موفق باشی
ممنون که سر زدی

سلام
نه اصلا هیچ وبلاگی نداشتم .اولین وبلاگم هستش.بعدشم دعاتون خیلی زود گیرا شد چونکه به ارمغان رسیدم.و خواهش می کنم لطفا دیگه اصلا درمورد اون بغض صحبت نشه چونکه ترکید

میثاق دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.pugh.blogfa.com

تنهایم تنهای تنهایم
آزاد از امروز و فردایم! تنهایی تنها دوست همیشه با وفاست.
مرسی از نظرت .خوش اومدی باز هم منو با نظراتت خوشحال کن.

سلام
میخوام بهت بگم که من تازه به این نتیجه رسیدم که اصلا تنهایی درست نیست وهرگز هم تنها نیستم
ممنون حتما سر می زنم

مرتضی دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.kaboose-tanhai.blogsky.com

سلام خوبی
ممنون که به من سر زدی
امیدوارم هیچ وقت تنها نمونی .تنها نشی
موفق باشی
منتظرت هستم

سلام
انشاءالله همینطور هست که شما میگین حتما سر می زنم

گلدونه دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://goldoneh.blogsky.com/

خدا نکنه ؟!
تنها حرا ؟
این همه آدم خوب تو این دنیاست ...
یعنی میشه به خاطر کسی آدم نتها بشه ؟
سبز بمونی .
راستی یه بتخند کحولو ،دنیا ی تو رو عوض میکنه .
ایمان دارم .

سلام گلدونه خودم خوبی ممنون که سرزدی همنطور هستش که شما میگین واقعا با خدااشیم اصلا تنهایی برامون معنا نداره

امیرحسین سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلام
تنهایی انقدرام که میگین بد نیستا
بستگی داره که وقتی تنهایی چیکار کنی یا به چی فکر کنی
بعضی مواقع هیچی مثل تنهایی آدمو آروم نمی کنه [گل]

سلام
بله تا حدودی حرف شما درسته ولی تنهایی اصلا وجود نداره البته تا خدا هست ولی منم تازه به این نتیجه رسیدم.

ماهک سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.littlemon.blogfa.com

سلام
عزیزم امیدوارم که هیچ وقت تلخی مهمون دلت نباشه....

سلام ماهک جان ممنون.
راستی چیزی که برات گذاشتم به دستت رسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد