سال نو مبارک

سلام به همه دوستان عزیز

می دونم من یه معضرت خواهی به همه بدهکارم.

من تمام تعطیلات رو اینجا نبودم .سال نو رو به همه تبریک می گم و سالی پر از موفقت و سعادت رو برای شما و خانواده محترم آرزو می کنم.

الان ییهو شد که آپ کرد برای همین هم چیزی آماده نداشتم .

انشاء الله تا آپ بعدی .

موفق و مئید باشید.

راستی از اینکه بهم  سر زدید و فراموشم نکردید ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب پرمحتوا و زیبایی دارید.
وبلاگ ما آماده طراحی قالب های حرفه ای و زیبا مخصوص بلاگ اسکای است.
خوشحال میشم بیایی و نظرت رو بگی.
دوستدار شما محمد
یا علی

الناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

زیبا بود

الناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

علی اکبر پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوشحالم که می بینم برگشتی...زیارت قبول
خوش به سعادتت که لحظه تحویل سال حرم آقا بودی..ممنون که ما رو هم یاد کردی..
گفته بودی ممنون که فراموشم نکردی.
نمیدونم برای چی و چی ربطی داشت که این شعر اومد تو نظرم:
زندگی چیزی نیست , که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود....
-----
من شب 13 بدری فقط 2 ساعت خوابیدم ...اقوام اومده بودن و ...شب نشینی ...بهترین راه فرار رو در این دیدم که بیام اینجا و آپ کنم...روز 13 هم خیلی خوش گذشت...فضول خانوم

راستی یادم میاد گفته بودی میری به خرمشهر ..نمیدونم درست گفتم یا نه ...رفتی یا نه؟اینم فضولی من
همین که آپ کردی و خبر خوشحالی دادی کافیه...
منتظر مطالب خوبت هستم.
موفق باشی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد