بسم الله الرحمن الرحیم.

سلام دوستان عزیز به وبلاگ آقا رضا حتما سر بزنید (پاسخ )

در متن قبلی که نوشتم یکی از دوستان گفته بود که کاش می نوشتید فقط برای مومنان واقعی هستش ولی به نظر من اینطور نیست خدای ما اینقدر بزرگه که از همین چیزای کوچیک ما رو به عرش می رسونه .

من نمی خوام بگم که من کار شاقی کردم ولی اینو می دونم شاید کسی این وبلاگو بخونه و این واسطه ای برای خداشناسی یا بهتر بگم خود شناسی می شه .چون که اگر انسان خودش رو نشناسه خدا رو نمی تونه بشناسه.

 از حضرت امام محمد باقر(ع) روایت شده :فرمودند هر کسی بعد از وضو آیةالکرسی را بخواند عطا می کند به او ثواب چهل سال عبادت در بهشت در درجه چهلم جا دهد و با چهل حوریه او را تزویج می کند.

درعظمت آیةالکرسی همین بس که پیامبر(ص) فرمودند:آیةالکرسی آیتی از گنج عرش فرود آمده است و فرمودند هر کسی آیةالکرسی را در هر سرایی بخواند تا چهل شبانه روز هیچ جادویی در آن راه نیابد و امام محمد باقر(ع) فرمودند:هر که آیةالکرسی را بخواند خداوند متعال هزار مکروه از مکاره دنیا و هزار مکروه از مکاره آخرت از او بگرداند که خوارترین مکاره دنیا فقر و خوارترین مکاره آخرت عذاب قبر باشد.

امید به آن روزی که نظری داشته باشم که بگه واقعا تحت تأثیر دست نوشته های من قرار گرفته.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ

سلام
وبلاگت قشنگ شده..مبارکه
در بزرگی خداوند شکی نیست...شاید من منظورم رو بد گفته باشم.
میخوام بگم که انسانی که مومن نیست و فقط برای یکبار مطلب شما رو ..اصلا من ..منی که تا به حال نماز نخوندم و گناه کارم و..و..و...
حالا مواجه شدم با مطلب شما و مو به مو مطلب روخوندم انجام دادم و تمام شد و چند ساعت که گذشت باز هم روال گذشته رو طی میکنم ..میخوام بدونم آیا این طرز تفکر و این نماز براش ثوابی هم در پی داره یا نه؟یا همه چیزهایی که خداوند وعده آنها را داده بود به من تعلق میگیرد یا نه؟
من نظر شما رو قبول دارم و بر منکرش لعنت...کاری که شما کردی کاره بزرگی هستش توی کمتر وبلاگی میشه پیدا کرد چنین مطالبی رو که به خداشناسی و خودشناسی مربوط میشه..

هرکه باشد برای حضرت حق
حضرت حق برای او باشد

روایت هم نوشته بودی رو خوندم ..درباره فواید آیه الکرسی قبلا هم خونده بودم که این هم جالب بود ...
داری همه رو امیدوار میکنی...ممنون
موفق باشی




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد