بنام آنکه وجودم از وجودش شده موجود

نشان جاودان

آری آغاز عشق است،تنها نشان جاودان این جهان.

واژه ای خاص که آفریده شد تا وجود آدمی را برای ابد تسخیر سازد.

پروردگار آدم را از مشتی خاک برگرفت واز خود در او دمید

و یقیناَ هر که پروردگار در او بدمد عاشق می شود

بی شک برترین هدف آفرینش عشق است

و والاترین وظیفه آدمی عاشقی است

او می فرماید:شما آفریده شدید تا عاشق باشید و تنها آزمونتان همین است.

و نیز عشق مجال سخن گفتن است با من،پس با من گفتگو کنید.

عشق همان معجزه ایست که خاک را به نور بدل می سازد.

عشق نام من است و نام دیگر آدم.

پس به سوی من آئید که برترین شما عاشقترین شماست.

پس بار پروردگارا:از من هر آنچه دارم و هرآنچه خواهی بگیر

باشد که دنیا فانی و بهشت ابدی نداشته باشم،

امّا نباشد،هرگز نباشد،که در قلبم عشق نباشد،

                                                هرگز نباشد.

امید که تا آخرین روز خدا سینه ای بی عشق مباد،آمین.

نظر یادت نره.

به خدا می سپارمتون

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیر یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

.::نامه::.

قلم را روی کاغذ می گذارم...........برایت چند خطی می نگارم

به نام خالق وصل و جدایی...........به نام نامی پروردگــــــــارم

سلام ای نازنین بی وفایم...........سلامت هستی ای زیبا نگارم

اگر چه بینهایت دوری ازمن...........!!!
....................................................
یا حق

علی اکبر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام
خوبی؟
من به یک بازی دعوت شدم که شما هم از طرف من دعوت شدید...
اگه موافقی و خواستی شما هم شروع کن...
اگه موافق بودی بیا به اینجا
http://hamshahijavan.blogsky.com/?PostID=9
-------------------------------------------------------
از کامنتی که برام گذاشتی ممنونم و خوشحال
نمی دونم فکر کنم من اشتباهی شدم...
شعر شما اصلا کودکانه نیست ... قبول دارم
با این شعر هایی که در پست قبلی و این پست گذاشتی نشان دادی که از نبوغ فکری و شعری بالایی برخورداری که اینو میشه از توی شعرهات فهمید ..من به نوبه خودم بهت تبریک میگم...
----
و درباره دوست داشتن که گفته بودی...
به راستیت چیزی که برام نوشتی شک نکن...

آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش
گرکه گورم بشکافند عیان می بینند
زیر خاکستر جسمم باقی است
آتش سرکش و سوزنده هنوز

تا این حد...
اگه این دوست داشتن دو طرفه باشه که جاودانه میشه...که من این جور دوست داشتن رو خیلی دوست دارم...و اگه تو هم گرفتار چنین چیزی هستی به ظرم نتونی فراموش کنی...و فقط یک چیز میتونه باعث بشه این دوستی رنگ و بوش رو از دست بده اون هم ازدواج یکی از طرفین که بهترین کار فراموش کردن یه همچین عشقیه و اگر نمیتونه نباید ازدواج کنه مگر با معشوقه خودش ...
تو هم گیر یه همچین دوست داشتنی شدی؟
میخوام بدونم؟
منتظرم
موفق باشی

الناز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام مرسی که منم دعوت کردی و ممنون که سر زدی موفق باشی

سمیر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دلشکسته ای فریاد زنان می گفت :عشق دروغی بیش نیست
اما به یقین زیبا ترین دروغ هستی است
یا حق

امیرحسین سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
خانم باوفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟
من رفتم خوندم بازی رو
ولی از اونجایی که آی کیوی من خیلی در سطح بالایی قرار داره نفهمیدم چی شد
بابا یه بازی راحت تر می ذاشتین
اتل متلی گرگم به هوایی چیزی
در ضمن
خودت خیلی به من سر می زنی که به من میگی بی وفا؟؟؟

امیرحسین سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://jalebangiznak.blogsky.com

سلااااااااااااااااام
ما مخلصیم
با مرامی از خودتونه
اینجا گفتی سر بزنم یا اونجا؟
برم یعنی جمله بنویسم؟
یا کلمه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد