بسم الله الرحمن الرحیم

((نخواهم گذشت))

گرزجهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من،نقش تو بر خود گرفت

ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت

سرزنشم گر کنی هیچ نگیرم بدل

هر چه ملامت برم از تو نخواهم گذشت

دیدن تو هر نفس،ملک جهانم بس است

عشق تو می پرورم از تو نخواهم گذشت

تا به تمنای تو با تو شدم هم کلام

عقل برفت از سرم از تو نخواهم گذشت

چون به سر زلف تو گشت دلم پای بند

گر چه غمت می خورم از تو نخواهم گذشت

دست زجان برکشم،گرتوبخواهی چنین

اول و هم آخرم از تو نخواهم گذشت

گر بروم از جهان عشق تو دارم بدل

گر ز همه بگذرم ،از تو نخواهم گذشت

بر سر خاک ((ولی)) گر گذری ناگهان

حمد نخوانی گرم از تو نخواهم گذشت.

                                                  ((ولی ا... صفری))

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

شعر زیبایی رو هم نوشتی..
این و یه کپی از روش گرفتم..خیلی زیبا بود..
راستی یه شعر هم پیدا کردم برای خودت:

به هر کس که خواهی شوی آشنا
به نیک و بد او نظر کن تمام
اگر خوب خلق است و پاکیزه رای
به بگذرد یک دو روزی بکام
اگر ناپسند است افعال او
سلام علیکم علیک السلام

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد