سلام

سلام به تمام عزیزانی که تا الان با اینکه نبودم ولی بازم همراه من بودن.ممنونم از شما که تا الان منو فراموش نکردین. 

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز که من دارم آپ جدید می کنم ممکنه که روز آخر ماه مبارک باشه.می دونم شما هم مثل من افسوس می خورید که داره به پایان می رسه و معلوم نیست که سالی دیگه باشیم یا نه! 

ولی من شخصا ماه رمضون امسال واقعه برام خیرو برکت به همراه داشت و خودمو ساختم.توی این ماه مبارک خداوند به من توفیق داد که خیلی از اشتباهات بزرگی رو که تا الان مرتکب شدم جبران کنم و تا الان هم که ممکنه روز آخر باشه هنوز هم مورد لطف و رحمت قرار گرفتم. 

خوب حالا از اینا گذشته می خوام شروع به نوشتن کنم 

یادتون میاد که روز اول که درمورد وبلاگم توضیح داده بودم گفتم که عشق دودسته ست؟من قبلا با شک این مطلب رو نوشتم ولی الان به یقین رسیدم که واقعا عشق خدایی برای خودش عالمی داره. 

خواهرو برادرهای عزیزم باور کنید که عشقهای خیابونی فقط کشک!اینو از من قبول کنید این حرف شعار نیست.شاید از هر ۱۰۰ نفر دونفر ازدواج کردن ولی اینو بدونید که اصلا خوشبخت نیستن. چیزی که دارم می نویسم طبق تحقیقاتی هستش که انجام دادم.چرا فکر می کنید که بزرگترا دشمن شما هستن. با این کارتون فقط به آبروی خانواده و روحیه خودتون لطمه وارد می شه. 

شما هنوز جون هستید باور کنید که توی خامی دارید به سر می برید.یه خورده به کرده های خودتون فکر کنید!بجز لذت های زود گذر و آسیب دیدن سلامت روحیتون چی بهتون رسیده! 

می دونم که همتون از نصیحت خسته اید ولی اگر بزرگتراتون چیزی بهتون می گن بدونید که یه چیزی می دونن که حرف می زنن. 

اصلا امتحان کنید روز اول که با یه آقا پسر دوست می شید اگر گفت که قصدش ازدواج بگید که باشه به خانوادم می گم که در جریان رابطه ما باشن اون موقعه ببینید چی جواب می دن. 

می بینید برای یه عشق ناسالم چه چیزایی رو از دست می دین. 

ولی عشق خدایی :هم این دنیا هم اون دنیات رو تامین می کنه.ما اصلا اگر اینجایی فقط برای جمع کردن توشه برای آخرتمون هستیم.پس هم دنیا هم آخرتتون رو خراب نکنید و بگید من که می دونم آخرم جهنم پس لااقل بزار تو دنیا بهم خوش بگذره.آخرت انسان رو خودش با اعمالش می سازه.اگر والدین چیزی می گن به خاطر خودتون .چون که کسی رو برای اعمال کسی مجازات و بازخواست نمی کنن. 

بحث طولانی انشاءالله ادامش برای آپ بعدی .سوال دارید بپرسیدوانتقادو پیشنهاد هم می پذیرم. 

موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
حنانه خانوم سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://m-mylove.blogsky.com

سلام دوست عزیز...

وبلاگ خیلی خوبی داری...

البته هنوز متن رو نخوندم که بخوام در موردش نظر بدم...من از نظرات

الکی خوشم نمیاد...

موفق باشی...

به من هم سری بزن...خوشحال می شم...

____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_________________$$$
_______________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$

دوست سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.hamrahehagh.blogfa.com

عَلَمِ

حق و عدالت

تحت حمایت و هدایتِ یگانه دادگستر و راهبرِ عالَم "آقا پروفسور ابراهیم میرزایى"

لحظه‌ى پیروزىِ مردم مبارز ایرانزمین در تمامى اقوام و اقشار با یک قیام وحدت فرا رسیده است.

اعلامیه قیام وحدت (۳)

شمارۀ ۱۳۰۸ مورخه ۱۶ـ۵ـ۱۳۸۷ سازمان عَلَمِ حق و عدالت

با یک اشارۀ یگانه قادرِ عالَم آقا پروفسور ابراهیم میرزایى
دشمنانِ اصلى ایرانزمین یعنى رژیم جعلى و جنایتکارِ آخوندُ‌الشیطان و مزدورانِ اوباش و خودفروخته‌ى اراذلُ‌الأرذال با یارى دلاوران و غیرتمندان ایرانزمین، این سرزمینِ شرافت‌ها و فرهنگ و تمدن، سرنگون مى‌شوند.

آینده در دستِ حق و عدالت است و قانونِ عَلَمِ حق و عدالت برقرارِ عالمین و آدمیان خواهد شد.

پس تکلیف و وظیفه بر همگان این است که از حق و عدالت پشتیبانى نموده تا این داغِ ننگِ تسلط شیاطین و اشغالگرانِ ملت و تمدن و فرهنگ سرزمین ایران، از پیشانى آدمها پاک شود تا مردم با صلح و دوستى و یگانگى و با آرامش و اطمینان و امنیت در کنار یکدیگر زندگى نمایند.

لحظاتِ فتح و پیروزىِ حق و عدالت است و عهد بر این است که دستِ جنایتِ شیاطینِ صورت‌نماىِ آدم، از روى سرِ آدمها برداشته شودتا آدم که افسرِ مخلوقات است، راه و رسمِ زندگانى را در راهِ حق و عدالت پیمودن نماید.

با یارى خداوند قدوس و دست وحدت مردم، وعدۀ اعتصاب عمومى در زمانِ معین از سوى سازمان علمِ حق و عدالت به اعلان درخواهد آمد.


www.alamehaghvaedalat.com

www.nazaratemardomi.com

amir سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.amirpar.persianblog.ir


سلام
وبلاگ جالبی داری
خیلی مطالب خوبی بود
اگر مایل به تبادل لینک بودی
من دو تا وبلاگ دارم
اگر خواستی هر دوتاشو وگر نه هر کدوم که عشقت کشید
لینک کن
وبلاگ اولم را با نام زیر لینک کن

فول آلبوم
http://www.amirpar.persianblog.ir/


وبلاگ دوممم را با نام زیر لینک کن
عکسهای با حال
http://lips-girls.persianblog.ir/

بعد خبر بده تا لینکت کنم

علی اکبر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام آبجی
خوبی؟
عید سعید فطر رو بهت تبریک می گم و ان شاالله طاعات و عباداتت مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه...
انگار این ماه تاثیرش رو روت گذاشته ..خوش به سعادتت .
خوشحالم می بینم با دید بازتری داری به این مسائل پیش و پا افتاده بعضا خطرناک می پردازی ...
با تمام حرف هایی که زدی موافقم و به عنوان نصیحت های دوستانه همه باید آویزه گوششون کنن که واقعا عقل هم همینه میگه اگه بعضی موقع ها دل جای عقل فکر نکنه.
موفق باشی

علی اکبر شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com/

سلام آجی
خوبی؟
خوشحالم که خیلی زود به این قضیه پی بردی...( دوست داشتن یک طرفه)
حالا ازش نپرسیدی این شرط بندی رو با کی و سره چی بسته؟
نمی دونم چی باید بگم ولی دوست داشتن و نداشتن باید دوطرفه باشه.
خوب حالا میتونی به زندگی با دید باز تری نگاه کنی.امیدوارم تجربه کافی رو پیدا کرده باشی.و هیچوقت با دوستات که تو رو به این مورد ها معرفی می کنن صحبت نکن...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد