بنام خدای مهربون

سلام باز اومدم. 

 

آره بابا خودمم آب خانومی.بازم اومدم براشبنویسم از دل تنگم که فکر نکنه سنگم. 

 

بنویسم که دوست داشتم و دارم تویی عمر دوباره/ نری تنهام بزاری دلم آروم نداره. 

 

 

بنوسم: 

 

   آسمون از غم دوریت 

  حالا روز و شب می باره 

 

 

                         دیگه تو ذهن خیابون 

                         منو تنها جا می زاره 

 

 

خاطره مثل یه پیچک  

می پیچه رو تن خستم 

 

 

                       دیگه حرفی که ندارم 

                       دل به خلوت تو بستم. 

 

یه حرف خصوصی گوشتو جلو بیار:iloveyou

بنام دانشجوی قلبم

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

خوبید بازم اومدم.انقد خاطر بعضیا عزیزه اومدم کافی upکنم.ناراحت نشیدا همه عزیزا ولی بعضیا بیشتر. 

 

اینم برای شما........................میدونم بعداز مدتها کافی نیست ولی همین برای اولش فکر کنم خوب باشه. 

آنچه بخاطرش زندگی می کنم! 

 

من برای آنهایی که دوستم دارند زندگی می کنم. 

     آنها که مرا همانگونه که هستم می شناسند. 

              برای حل مسائلی که حل نشده باقی مانده اند 

                      برای جبران اشتباهاتی که مرتکب شده ام 

                                  برای آینده ای که در دور دستهاست 

                                      برای بهشتی که به من لبخند می زند و... 

در انتظار من است! 

   و 

    . 

    . 

    . 

برای تمامی خوبیهایی که می توانم انجام دهم. 

 

 

از همه ی دوستان گلم که در این مدت که نبودم  و یادی از من و وبلاگم کردن تشکر می کنم. 

و 12 بهمن تولد دو سالگی وبلاگم بود. 

                    وبلگ جونم تولدت مبارک. 

         به امید بازگشت دوباره. 

 

 

اونی که خودت می دونی خیلی دوست دارم.