بنام خداوند بخشنده

سلام. 

میخوام بدونه مقدمه شروع کنم. 

الان که دارم مینویسم دلم پرّ.پره پره.حالم از تمام دنیاو آدماش بهم میخوره نمیدونم از بس که دلم از بعضی آدما پره نمیدونم چی بنویسم.کاش آدما اینو بفهمن که هیچی نیستن.هممون از ی چیز ساخته شدیم.کاش در قباله احترامو محبتی که میکنیم احترام ببینیم.خسته شدم.خخخخخخخخخخخخخخخخسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتته. 

نانا توروخدا بفهم چقد دوست دارم.دارم دیووووووونه میشم از بس ازت حرف خوردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

ابجی گلم چش شده ؟ الهی چرا اینقدر ناراحتی ؟ کی ناراحتت کرده ؟ خودت و خالی کن داداشی گوشش رو برای تو آماده کرده ..
دله پرت رو خالی کن .. نذار بمونه غمباد میگیری ها ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد