بنام پروننده زیباترین فکرها

سلام 

 

تا حالا شده به این فکر کنید که ادامه این جمله من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ 

 

ی زندگی زیبا با........................... 

تو ذهن شما ی زندگی زیبا چطور زندگی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم بیگ زاده جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://daftar-ensha.blogsky.com/

یه زندگی زیبا با...
با یه تفکر کاملاً مثبت.

من مطمئنم اگه ذهنمون مثبت باشه همه چیز قشنگه.
مثال:
من تفکرم نسبت به پاییز خیلی خوبه، پس پاییز واسه من اصلآً رنگی از غم و... نداره و خیلی واسم قشنگه. به همین راحتی

علی اکبر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

یه زندگی زیبا میتونه با عشق به خدا رنگ تازه ای ، همیشه در خودش داشته باشه ،

زندگی زیباست ای زیبا پسند... زیبا اندیشان به زیبایی رسند

یه زندگی زیبا علی رغم عشق به خدا یه معشوق واقعی زمینی هم میخواد یه دوستدار واقعی که انسان در کنارش احساس امنیت و ارامش بکنه .. اینها میتونن زندکی رو به کام هر انسانی شیرین کنن .. زیبایی های زندگی وقتی به چشم میاد که این حس آرامش همیشه همراهت باشه

شاید زیباتر هم بشه تصور کرد زندگی رو اما همه ی اینها باید زمینه سازی بشه .. پس مهم ترین مسئله انتخاب ماست که با طرز تفکر درست و اندیشه درست قدم تو راه زندگی سالم برداریم ..
گفتار نیک .. پندار نیک و کردار نیک میتونه سرآغازی باشه بر زندگی زیبا ..

خستت کردم .. حالا نظر خودت چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد