بنام اونی که از قشنگترین رویاهام خبر داره

 

سلام سلام 

  

  امروز بازم در حد ی دقیقه دیدمش.بازم کنایه.اساش همه توهین.ای خدااااااااا چرا نباید حرف دلمو به خودش بزنم.چراااااا چرا باید خودمو تو ی صفحه الکترونیکی خودتو خالی کنیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرااا خدا؟؟؟؟؟؟ 

 

   مجازات؟؟؟؟تاوان چیو دارم پس میدم؟کار نکرده؟؟؟؟ 

 

               بازم نوشته هام تقدیم به تو.تویی که باورم نداری.ولی دنیامی 

 

                 

 

 

                                                    یاحق

بنام اونی که بیشتر از همه از دلم خبر داره

سلام به دوستای قشنگم  

 

  امروز باهم رفته بودیم بیرون،به قصد اینکه همه حرفا دلمو بهش بزنم رفته بودم.ولی بازم نشد.بازم بحثمون شد.کم آووردم خدا خیلی کم آووردم 

 

 

 

 

هـرگـز لبـخـند را تـرک نـکن ، حـتـی وقـتـی نـاراحـتی چـون هـرکـس امـکان دارد عاشـق لبـخـند تـو شـود. «گابـریل گارسـیا مارکـز 

    

 

                                                          این نوشته تقدیم عشق قشنگم سجاد

بنام تنها دوست تنهاییام

 

گاهی دلم میخواد وقتی بغض میکنم خدا از آسمون بیاد پایین اشکامو پاک کنه دستمو بگیره

وبگه:اینجا ادما اذیتت میکنند؟بیا بریم........ 

 

 خدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

  خدایا اونکه دنیام بود چرا؟ 

  خدایا میگفت زندگیشم چرا گذاشت و رفت؟ 

  نکنه حکایتش حکایت اونه که به دوس دخترش میگفت زندگیمی،بعد تنهاش گذاشت رفت،بعد دختره پرسید مگه من زندگیت نبودم چرا گذاشتیم رفتی؟ بهش گفت آدم زندگیشو به خاطر عشقش کنار میزاره 

 

 

 

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم 

 

دوست دارم سجاد قشنگم