سلام

سلام دوستای خوب

آقا رامین  و آقای صالحی از شما متشکرم.

می خوام چنتا نوشته قنگ بزارم.

راز عشق در تواضع است.

این صفت به هیچ وجه نشانه تظاهر نیست.

بلکه نشان دهنده احساس و تفکری قویست

میان دو نفری که همدیگرو دوست دارن

تواضع مانند جویبار آرامی ست که چشمه محبت

آنها را تازه و با طراوت نگه می دارد.

 

راز عشق در خوش مشربیست

شوخی با دیگران را فراموش نکن

در ضمن مراقب شوخی ها هم باش

شوخی ناپسند نکن شوخی باید

از روی حسن نست باشه نه نیشدار.

 

دوستای خوبم اینا رو نوشتم که بدونید در عشق چه رازی نهفته است که خیلی ها اون رو به بازی می گیرن و شخصیت بقیه رو زیر سئوال می برن.

من که برای خودم پیش نیومده ولی سعی کنید غرور هیچکس رو هیچوقت ...هیچوقت نشکنید.

همنطور که قدیمترا می گن وقتی می خوای حرف بزنی اول بسنج

حالا منم می گم اگر خواستی کسی رو دوست داشته باشی اول خوب فکرات و بکن که به اون ضربه نزی مطمئن باش اگر این کارو بکنی(به کسی ضربه بزنی) بدجور ضربشو می خوری.

به امید روزی که همه بهش برسن

خدانگهدار همتون باشه

خیلی دوست دارم.

راستی اونگلا رو روز والنتاین به کسی که دوستش دارین تقدیم کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهک چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://littlemoon.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنونم که بهم سر می زدی... می دونی چیه من مدت هاست که دیگه زیاد با ایمیلم کار نمی کنم یعنی راستش رو بگم فرصتش رو نداشتم..... ممنونم که برام نظرتو می نویسی بازم بهم سر بزن.... خوشحال می شم...

همدل چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلام مرسی از اومدنت و فکر کنم دفعه اولی بود پیش من مویمدی عزیزم . من آدرس اون یکی وبم رو برات گذاشتم تا بیشتر با من آشنا بشی . بای

امید چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.bia2-0mid.blogfa.com/

سلام.باز اومدم منظوری از اینکه ۳ بار نظر دادم نداشتم دوست داشتم زیاد نظر بدم بده؟؟
بیا اومدم الان منو لینک کن(بهترین اشعار عاشقانه) بعد به من بگو تا من هم وبلاگ خوشکل شما رو لینک کنم.موفق بلشید

سیاوش پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که یه من سر زدی
بازم به من سر بزن خوشحال میشم
راستی ولنتانت مبارک
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد