سلام


 اینم یکی دیگه از دلنوشته های مریم حیدرزاده

 

 

 

                  می دونم 
 

           زندگی پر از سواله می دونم
              رسیدن به تو خیاله می دونم
                 تو میگی یه روزی مال من میشی
                      اما موندت محاله می دونم
                          تو میگی شبا دعامون می کنی
                                چشمه چات زلاله می دونم
                                      توی آسمون سرنوشت ما
                                            ماه کاملمهلاله می دونم
                                                     تو میگی پرنده شیم بریم هوا
                                                           غصه ما دو تا باله می دونم 
                                                                 چشم من پر از غم نبودنت
                                                                      دل تو پر از ملاله می دونم
           

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
چی شد باز که رفتی!!!!!

معلوم هست داری چیکار میکنی ؟
منتظرت بودم نیومدی .. بی خیال
برات دعا میکنم .. امیدوارم که مشکلاتت بر طرف بشه و زندگیت روال عادی رو پیدا کنه ..
برات ارزوی موفقیت می کنم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد